,

۴ روش انجام حواله یوان چین

۴ روش انجام حواله یوان چین

با ادامه رشد و گسترش اقتصاد چین، کسب و کارهای بیشتری به دنبال استفاده از فرصت های ارائه شده توسط یوان هستند. چه مالک یک کسب و کار کوچک یا یک شرکت چند ملیتی بزرگ باشید، دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است نیاز به ارسال یا دریافت پرداخت های یوان داشته باشید. خوشبختانه، ۴ روش انجام حواله یوان برای رفع نیازهای شما وجود دارد.

ما در خدمات بازرگانی امورزون انواع خدمات حواله یوان را ارائه می دهیم تا به شما کمک کنیم تا پرداخت ها را سریع، ایمن و مقرون به صرفه ارسال و دریافت کنید. چه نیاز به پرداخت یکباره داشته باشید و چه نیاز به تنظیم نقل و انتقالات منظم داشته باشید، ما راه حلی برای شما داریم. تیم کارشناسان ما نیز برای ارائه راهنمایی و پشتیبانی در دسترس هستند و اطمینان حاصل می کنند که تجربه حواله یوان شما تا حد امکان روان و بدون دردسر باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع مختلف گزینه های حواله یوان، از شما دعوت می کنیم از صفحه حواله یوان ( yuan remittance )ما دیدن کنید. در آنجا اطلاعات دقیقی در مورد خدمات ما، از جمله نرخ ارز، کارمزدها و زمان پردازش پیدا خواهید کرد. همچنین می‌توانید با تیم خدمات مشتری ما تماس بگیرید تا در مورد انتقال یا هر گونه سؤالی که ممکن است داشته باشید، کمک بگیرید.

در این مقاله سعی بر آن داریم با ۴ روش انجام حواله یوان چین آشنا شویم  پس در ادامه متن همراه ما باشید.

۴ روش انجام حواله یوان چین به این صورت دسته بندی می شوند:

  • حواله یوان ویچتی
  • حواله جات علی پی
  • حواله جات حساب به حساب
  • حواله یوان به چین به روش شرکتی

انتقال یوان با نرم افزار Wechat pay

ارسال و دریافت پول از طریق موبایل

انجام حواله ویچتی به دلیل نداشتن مالیات برای فروشندگان خارجی دلیلی بر محبوبیت این روش می باشد.

WeChat یک برنامه پیام‌رسان فوری و رسانه‌های اجتماعی محبوب است که به کاربران امکان پرداخت از طریق موبایل و انتقال پول را نیز می‌دهد. اگر قصد دارید به طور کامل در رابطه با حواله ویچتی اطلاعات کسب کنید پیشنهاد می کنیم حتما مقاله حواله ویچت پی را مطالعه کنید.

مراحل ساخت حساب ویچتی

اگر در خارج از ایران هستید یا شهروند کشوری هستید که تحریم نیست شما می توانید با مراحل زیر حساب ویچتی بسازید

مرحله 1: دانلود و نصب WeChat بر روی تلفن هوشمند خود: به فروشگاه App یا Google Play بروید و WeChat را جستجو کنید. برنامه را دانلود و نصب کنید و سپس آن را باز کنید.

مرحله 2: ثبت نام برای یک حساب: اگر قبلاً یک حساب WeChat ندارید، برای یک حساب ثبت نام کنید. برای ثبت نام به شماره موبایل معتبر نیاز دارید.

مرحله 3: افزودن کارت بانکی: برای انتقال پول، باید یک کارت بانکی به حساب وی چت خود اضافه کنید. به بخش «من» بروید، روی «کیف پول» و سپس روی «کارت‌های بانکی» ضربه بزنید. برای افزودن اطلاعات کارت بانکی خود، دستورالعمل ها را دنبال کنید.

مرحله 4: شخصی را که می خواهید برایش پول بفرستید پیدا کنید: با جستجوی شناسه WeChat یا شماره موبایل شخصی که می خواهید برای او پول ارسال کنید، جستجو کنید.

مرحله 5: ارسال پول: پس از یافتن شخصی که می خواهید برایش پول ارسال کنید، روی “پرداخت” ضربه بزنید و سپس مبلغی را که می خواهید ارسال کنید وارد کنید. تراکنش را تایید کنید و پول ارسال خواهد شد.

مطالعه بیشتر در رابطه با   هزینه انبارداری در گمرک

مزایای انتقال وی چت:

این یک راه سریع، آسان و راحت برای انتقال پول است
این راهی برای انتقال پول در سطح بین المللی است
استفاده از آن آسان است، نیازی به داشتن حساب بانکی ندارید
این یک راه امن برای انتقال پول است

معایب انتقال ویچت:

کشور های دارای تحریم امکان داشتن حساب ندارند
ممکن است هزینه های بالایی داشته باشد
ممکن است محدودیتی در میزان انتقال شما داشته باشد
توجه به این دو  نکته ضروری است

توجه

به دلیل تحریم های ایجاد شده ایرانیان قادر به بازکردن حساب ویچتی نمی باشند لذا بهترین راه حواله یوان به چین از طریق ویچت واگذاری و اطمینان به شرکت های با سابقه مشابه امورزون که دارای حساب ویچت هستند می باشد.

حواله علی پی (ali pay)

اسکن حواله علی پی

تراکنش حواله جات علی پی با سرعت بیشتری نسبت به نوع شرکتی می باشد

روش انجام حواله از طریق علی پی مشابه ویچت می باشد با این تفاوت که این نرم افزار تحت مدیریت شرکت علی بابا است این پلت فرم برای انجام حواله یوان کاملا مشابه ویچت است و تنها کافی پی از دانستن قیمت حواله یوان  چین امروز QR کد حساب را به شخص یا شرکت واریز کننده ماننده بازرگانی امورزون بدهیم تا به بهترین راه حواله شما انجام شود برای انجام حواله کافی است با ما تماس بگیرید.

مزایای حساب علی پی :

  • سرعت انجام حواله جات
  • کارمزد مناسب نسبت سایر روش ها
  • ارسال نا محدود حواله یوان

حواله حساب به حساب (حساب شخصی)

انجام حواله جات حساب به حساب یکی دیگر از انواع مدل های حواله یوان چین است که اغلب به بانک کشاورزی یا ABC بانک ارسال می کنند که زمان انجام حواله بین ۳ ساعت الی ۲۴ ساعت می باشد٬ برای انجام این نوع حواله باید حساب مقصد پاک باشد در صورتی که حساب مقصد مالیات پرداخت نکرده باشد یا مشکلاتی از این قبیل داشته باشد دولت چین حساب را بلوکه می کند لذا مبدا و مقصد پول از اهمیت خاصی برخوردار است بازرگانی امورزون با داشتن یوان پاک می تواند حواله یوان چین را برای شما انجام دهید.

همچنین افراد می توانند با افتتاح حساب در بانک کونلون چبن اقدام به نقل و انتقالات مالی بپردازند لازم به ذکر است این بانک به شهروندان ایرانی خدمات ارائه می دهد.

مزایا و معایب انجام حواله یوان حساب به حساب:

  • ارزانترین روش حواله یوان به چین
  • کارمزد بسیار کم نسبت به سایر روشها

حواله شرکتی

انجام حواله یوان به چین به حساب شرکتی  یکی از کم ریسک ترین مدل های حواله یوان چین در ۴ روش انجام حواله یوان می باشد که مشابه حساب به حساب می باشد با این تفاوت که کمی کارمزد بیشتری دارد .

مزایا و معایب انجام حواله یوان به حساب شرکتی:

  • پرداخت مالیات بر فروش
  • زمان بالاتر در مقایسه با روش حساب به حساب
  • انتقال وجه با امنیت بیشتر

در نهایت بازرگانان و دانشجویان عزیز می توانند از ۴ روش انجام حواله یوان برای تجارت و نیاز های دیگر خود استفاده کنند در این مسیر خدمات بازرگانی امورزون شما را با خدماتی مانند جدول قیمتی روزانه٬ انجام حواله جات به روش درخاستی شما یاری می کند .

5/5 - (1 امتیاز)