علی بابا یک شرکت چندملیتی چینی است که متخصص در تجارت الکترونیک، خرده فروشی، اینترنت و خدمات فناوری است. نحوه خرید از علی بابادر سال 1999 توسط جک ما، معلم سابق انگلیسی و گروهی از دوستانش تأسیس شد. علی بابا تعدادی کسب و کار را اداره می کند، از جمله بزرگترین شرکت تجارت آنلاین و تلفن همراه جهان، Alibaba Group Holding Limited، و همچنین تعدادی از مشاغل دیگر مانند AliExpress، Taobao، Tmall و Cainiao. کسب و کار علی بابا بر روی ارائه خدمات به مشاغل کوچک و متوسط و همچنین به مصرف کنندگان در چین و سراسر جهان متمرکز شده است. این شرکت در بیش از 200 کشور و منطقه حضور دارد و یکی از بزرگترین شرکت های تجارت الکترونیک در جهان است.در ادامه نحوه خرید از علی بابا را توضیح خواهیم داد.

با این حال، خرید از علی بابا نیز می‌تواند فرآیند پیچیده‌ای باشد، به‌ویژه برای مشاغلی که تازه وارد این پلتفرم شده‌اند. به همین جهت دانستن ۵ مرحله مهم در خرید عمده از چین دارای اهمیت می باشد که هر بازرگانی باید به آنها مسلط باشد همچنین تیم کارشناسان ما می‌توانند به شما کمک کنند تا پیچیدگی‌های خرید از علی‌بابا را طی کنید و مطمئن شوید که تراکنش‌های شما امن و مطمئن هستند.

برای آشنایی بیشتر با خدمات ما برای خرید از سایت های خارجی، از شما دعوت می کنیم از صفحه خرید از سایت های خارجی دیدن فرمایید. تیم ما می تواند همه چیز را از منبع یابی محصول و کنترل کیفیت گرفته تا تدارکات و حمل و نقل به شما ارائه دهد. چه یک کسب و کار کوچک یا یک شرکت بزرگ، ما می توانیم به شما کمک کنیم روند خرید خود را ساده کنید و مطمئن شوید که بهترین محصولات را با رقابتی ترین قیمت ها دریافت می کنید.

ثبت نام در علی بابا

خرید از علی بابا آسان و راحت است. برای شروع خرید در علی بابا، ابتدا باید یک حساب کاربری در این پلتفرم ایجاد کنید. این فرآیند سریع و ساده است و شما فقط باید چند جزئیات اساسی مانند نام و آدرس ایمیل خود را ارائه دهید برای ثبت نام در سایت Alibaba بر روی لینک کلیک کنید.نحوه خرید از alibaba

انتخاب کالا در علی بابا

هنگامی که یک حساب کاربری ساختید، می توانید شروع به مرور مجموعه گسترده محصولات علی بابا کنید. علی بابا طیف گسترده ای از محصولات را در دسته بندی هایی مانند پوشاک، لوازم الکترونیکی، خانه و باغ و غیره ارائه می دهد. می‌توانید محصولات خاصی را با استفاده از نوار جستجوی پلتفرم جستجو کنید، یا می‌توانید دسته‌های مختلف را مرور کنید تا آنچه را که به دنبال آن هستید بیابید.

  1. فروشندگان در علی بابا دسته بندی های مختلفی دارند آنها به سه دسته طلایی٬ نقره ای و برنز دسته بندی می شوند٬ ما پیشنهاد می کنیم از کمپانی های طلایی خرید داشته باشید چراکه از نظر قیمت و کیفیت قابل اعتماد تر هستند.
  2. یکی از فاکتور هایی که حتما باید در نظر داشت verifide  و یا تایید هویت فروشنده است در این حالت درصد معاملات شما با افراد کلاهبردار به کمترین حالت خود می رسد.
  3. فاکتور بعدی که در خرید از علی بابا باید در نظر داشت گواهی نامه های بین المللی رایج کالا مانند iso 9001 و از این دست گواهی نامه ها است شما با افزایش فیلترین در علی بابا می توانید به تولید کننده واقعی برسید و واسطه ها را فیلتر کنید در نتیجه احتمال کلاهبرداری و کاهش کیفیت کالا به کمترین میزان خود می رسد.
  4. وقتی محصولی را پیدا کردید که به آن علاقه دارید، می توانید اطلاعات بیشتری درباره آن، از جمله قیمت، هزینه حمل و نقل و زمان تحویل آن را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید نظرات سایر خریداران را بخوانید تا از کیفیت و قابلیت اطمینان محصول مطلع شوید.

نحوه خرید از alibaba

ثبت سفارش کالا و چانه زنی

اگر تصمیم به خرید محصول دارید، باید مستقیماً با فروشنده تماس بگیرید تا سفارش خود را ثبت کنید. علی‌بابا مستقیماً سفارش‌ها را رسیدگی نمی‌کند، بنابراین باید از طریق سیستم پیام‌رسانی پلتفرم با فروشنده در ارتباط باشید. اطمینان حاصل کنید که قبل از ثبت سفارش، شرایط و ضوابط فروشنده را به دقت مطالعه کنید تا خریدی روان و بدون دردسر داشته باشید فراموش نکنید در مکالمات خود حتما چانه زنی داشته باشید گاهی اوقات می توانید با چانه زنی خرید های خوبی داشته باشید اما حتما مراقب باشید فروشنده در قبال تخفیف از کیفیت محصول کم نکند.

دریافت سفارش از سایت

پس از انتخاب کالا و خرید می توانید از خدمات حمل و نقل علی بابا استفاده کنید .

همچنین به دلیل تحریم های اعمال شده در ایران میتوانید جهت خدمات پرداخت و حمل و نقل از بازرگانی های با سابقه کمک بگیرید بازرگانی امورزون با سالها تجربه میتواند تجربه خرید لذت بخشی را برای شما به ارمغان بیاورد این بازرگانی کالا های شما را به صورت کارگو هوایی و دریایی به صورت درب به درب در کمترین زمان ممکن به شما تحویل خواهد داد.

مطالعه بیشتر در رابطه با   cbm چیست؟ و نحوه محاسبه آن چگونه است؟

به طور کلی، خرید از علی بابا راهی مناسب و مقرون به صرفه برای خرید طیف وسیعی از محصولات از سراسر جهان است. علی بابا با انتخاب گسترده و پلتفرم با کاربری آسان، یک منبع عالی برای خریداران فردی و کسب و کارهایی است که به دنبال خرید کالا به صورت عمده هستند.